Webinar for ledere: Sådan skaber du tillid

Tillid er fundamentet for et succesfuldt samarbejde. Men hvordan sikrer du som leder tillid i din medarbejdergruppe? Det ser vi nærmere på i dette webinar.

 

Webinaret blev optaget live 30. november 2021, hvor der var mulighed for at stille spørgsmål direkte til oplægsholderen.

Måske du har oplevet, at kommunikationen glipper eller samarbejdet halter i din medarbejdergruppe? I så fald er du bestemt ikke den første leder, der oplever det.

I dette webinar sætter vi fokus på, hvordan du som leder sikrer tillid, der er fundamentet for et godt samarbejde.

Der er nemlig ofte mere fokus på faglig kompetenceudvikling end medarbejdernes evne til at samarbejde - selvom det i sidste ende er de relationelle kompetencer, der sikrer kvaliteten i opgaveløsningen.

Hvad er dit udbytte?

I dette webinar blive klogere på:

  • Definition af begrebet tillid i arbejdssammenhænge
  • Tillid som fundamentet for det gode samarbejde
  • Konsekvenser ved manglende tillid
  • Tillidsledelse
Hvem er oplægsholderen?

Mette Nelleberg er selvstændig udviklingskonsulent, og har mange års erfaring fra både offentlige- og private organisationer.

Hun er tidligere sygeplejerske og leder i hjemmeplejen, og har efterfølgende taget en diplomuddannelse i psykologi og en master i HR-udvikling.

I dag hjælper hun ledere og organisationer med at facilitere udviklingsprocesser, teambuilding workshops, karrierecoaching og meget mere. Mette underviser desuden på vores temamøde ’Kend din personlighedstype’.

Hvem er målgruppen?

Webinaret henvender sig primært til dig, der har personaleledelse, og har en sundhedsfaglige baggrund. 

  • Varighed

    45 minutter

  • Særligt for

    Leder

Få mere inspiration til dit arbejdsliv

Leder du efter mere inspiration, har vi samlet alle vores webinarer et sted.

Se flere webinarer her