DSA SERVICELØFTER

I DSA har vi 5 serviceløfter. De beskriver den service, vi ønsker at levere til dig som medlem. Vores 5 serviceløfter er:

Velkommen

Vi møder dig med et smil. Vi lytter, hjælper og handler i din interesse.

Vi ønsker, at du føler dig hørt, når du kontakter os. Vi giver dig vores udelte opmærksomhed, og du er velkommen til spørge om alt.


Din tryghed

Vi er her for at hjælpe dig, uanset hvor du er i dit arbejdsliv. 

Du kan trygt regne med, at vi er her for dig, der er i arbejde, på barsel, på sygeorlov, er jobsøgende eller på vej ud af arbejdsmarkedet.
Vi er fagligt klædt på til at vejlede, rådgive og coache dig, så du kommer godt videre.

Klar besked

Vi kan ikke love, at du altid får ret,men du får klar besked fra os

Vi lægger vi os i selen for at forklare dig, hvad vi gør, og hvorfor vi gør det. For de regler, vi er omfattet af, er ofte komplicerede.
Det er vigtigt for os, at du ved, hvad der gælder for dig.

Nye veje

Du får kompetent sundhedsfaglig sparring. Vi guider dig videre med svar og nye muligheder. 

Vi kender det sundhedsfaglige arbejdsmarked ud og ind. Og på alle tidspunkter i dit arbejdsliv hjælper vi dig med at se muligheder frem for begrænsninger. Vi lægger vægt på, at du har gode handlemuligheder i dit eget arbejdsliv.

DSA 24/7

Personlig kontakt i dagtimerne.Digital kontakt døgnet rundt.

Vi er digitale, og du kan nå os døgnet rundt. Vi deler vores viden med dig på hjemmesiden og sociale medier. Og vi hjælper dig, når du har behov for det.

  

Til top