Studerende, der kan give DSAs medlemmer en fantastisk medlemsservice

Er du interesseret i et studiejob med fokus på god service og faglighed? Så er jobbet som medlemsvejleder i Medlemsservice måske noget for dig? Vi er 15-18 medarbejdere, der svarer mails og telefoner fra DSAs medlemmer om dagpenge, efterløn, medlemskab mv. Det betyder, at du bliver DSAs ansigt udadtil i forhold til medlemmerne både på telefonen og mailen. Du skal være klar til at yde en super god service og give generel vejledning af medlemmerne inden for a-kasselovgivningen.

Vi lægger stor vægt på, at vores medlemmer føler sig velkomne, når de ringer ind, og at de får klar besked. Du bliver selvfølgelig oplært i, hvad du skal sige og svare – ligesom du har mulighed for få sparring i det daglige fra en af de tre erfarne kolleger, der sidder ude i lokalet på skift sammen med dig og dine øvrige kolleger. Ud over telefoner og mails hjælper Medlemsservice med fx ombookning af medlemsmøder og med at håndtere mindre kontormæssige opgaver og diverse registreringer mv.

Vi forventer, at du:
• har kendskab til eller interesse for a-kasseverdenen og de gældende regler
• har nemt ved at omgås og kommunikere med andre mennesker
• har lyst til at arbejde i en serviceorganisation og yde imødekommende og kompetent service på telefonerne
• kan skrive korrekte og enkle mailsvar
• er hurtig til at søge viden, strukturere data og mestre IT
• vil være med til at udvikle vores medlemsservice

Vi tilbyder:
• spændende og udfordrende opgaver
• en travl hverdag med godt humør
• et rigtig godt arbejdsmiljø med gode kolleger, der gerne vil lære fra sig
• god mulighed for sparring og faglig udvikling
• ca. 15 timer om ugen fordelt på hele eller halve dage i tidsrummet 8.45-16.00
• en organisation, der værdsætter engagement, ansvarlighed og samarbejde

Løn og ansættelsesforhold i henhold til intern overenskomst med HK.

Send en ansøgning mærket ”Medlemsvejleder” til job@dsa.dk. Ansøgningsfristen er 4. april 2016. Læs mere om DSA på dsa.dk.


Til top