Regnskabsmedarbejder med flair for Excel

Er din spidskompetence regnskab og store afstemninger i Excel? Er du parat til at yde høj medlemsservice, og kan du både samarbejde og arbejde selvstændigt? Så har du chancen for at komme på holdet i Din Sundhedsfaglige A-kasse, der skaber tryghed og overskud for 96.000 sundhedsfaglige medlemmer.

Dygtig kollega, som kan tage fra i regnskabsprocessen fra A til Z
Du bliver en del af et lille dynamisk team, Regnskab, som, foruden dig, består af en økonomiansvarlig, en regnskabskonsulent og en regnskabsmedarbejder. Sammen har vi ansvar for et stort og spændende forretningsområde, der effektivt driver regnskabsprocessen.

Regnskabsteamet er organisatorisk placeret i sekretariatet, som også tæller jurister og chefkonsulent. Vi lægger vægt på feedback og respekt, og du får mulighed for at påvirke teamets udvikling og mål, og vi gerne sætter dine kompetencer i spil, hvor det er relevant.

Om jobbet:
Hos os fylder blandt andet a-kasselovgivning, specifikke regnskabsbekendtgørelser og afregninger til staten en del. Du vil skulle spille ind og tage fra mange steder, fx:

• Sikre rejseafregning til medlemmer og kolleger
• Følge op på medlemmernes gældsafvikling og være i dialog med medlemmerne
• være med til at forenkle og forbedre afstemningsmodeller i Excel
• Sikre korrekt bogføring, når vi udbetaler og regulerer dagpenge, efterløn mv. til medlemmerne
• Afstemme udbetalte ydelser til e-indkomst og til STARs registreringer
• Afstemme kontingent mellem medlemssystem og finans
• Udvikle kvalitet og optimering af processer inden for hele regnskabsområdet
• Hjælpe kollegaer med spørgsmål om kontingent, medlemmernes gældsafvikling mv.
• Samarbejde på tværs af organisationen med at udvikle forretningsgange og kvalitet, der styrker medlemsservice og øger effektivisering i Din Sundhedsfaglige A-kasse.

Din profil:
Du har en bred regnskabsfaglig baggrund og solid erfaring indenfor bogføring, afstemning, regnskab og moms. Har du allerede kendskab til a-kasse-regnskab, er det en fordel. Du er stabil og sætter en ære i at yde god service, uanset hvornår et medlem ringer. Vi forestiller os desuden, at du:
 
• Kan danne dig overblik over større mængder data, skabe systematik og forbedre afstemningsmodeller
• Er metodisk, analytisk og stærk i formidling
• Har ekspertise med Excel, men kender hele Office-pakken
• Har en merkantil eller en lignende regnskabsuddannelse
• Er udstyret med stærkt drive, initiativ, fleksibilitet og nysgerrighed

Du skal kunne lide at arbejde i et travlt miljø med en afvekslende hverdag. Vi lægger vægt på fleksibilitet og på, at den går begge veje. Vi sidder i åbne kontormiljøer, omgivet af dygtige kolleger i ”Kvæsthuset” ved skønne Nyhavn. Vi har en rigtig god kantineordning og attraktive løn- og ansættelsesvilkår. Du vil i det daglige referere til den økonomiansvarlige, mens du ift. personaleforhold og kompetenceudvikling refererer til direktøren.

Vi glæder os til at høre fra dig
Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt via link til Jobindex senest 14. december 2018 kl. 12.00. Der afholdes samtaler primo uge 51. 2. samtaler forventes afholdt torsdag 20. december 2018.

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomiansvarlig Eva Louise Haahr på 4695 3230.

 


Til top