Medlemsvejledere med smil i stemmen

Har du smil i stemmen? Er du god til at få folk til at føle sig velkomne? Kan du gøre komplicerede emner enkle? Så kan du blive en del af Din Sundhedsfaglige A-kasse, der skaber tryghed og overskud for 96.000 sundhedsfaglige medlemmer.

Vi søger nye medlemsvejledere til vores Medlemscenter, der er første led i kontakten med vores medlemmer. Vi modtager over 90.000 opkald om året, så du skal være ualmindeligt glad for at tale i telefon og kunne bevare energi og overskud i stemmen hele dagen. Det er en stor fordel – men ikke en forudsætning – at du har erfaring fra en a-kasse. Det vigtigste er, at du mestrer god kundeservice på telefonen, og at du er hurtig til at sætte dig ind i komplicerede regler og til lære nyt. 

Om jobbet
Du bliver en del af et team på 5-6 faste medlemsvejledere og et antal studerende, der svarer alle opkald på vores hovednummer. I Medlemscentret kan I svare på det meste – resten klarer dygtige kolleger i bl.a. Forsikringsafdelingen. Du har et stort ansvar for, at vores medlemmer får et godt førstehåndsindtryk, føler sig velkomne og godt servicerede. Dine primære opgaver består i, at:
• Besvare opkald i første led
• Yde god medlemsservice, der lever op til vores serviceløfter
• Løse lettere sagsbehandling og besvare mails og beskeder
• Tage ansvar for det enkelte medlem og guide trygt videre, når du ikke selv kan hjælpe
• Vende medlemmer i døren, så de kan se værdien i at forblive medlemmer hos os.

Din profil
Du evner at være det professionelle og rare ”ansigtet udadtil”, der sikrer, at medlemmerne får et positivt møde med a-kassen. Du er super stabil og sætter en ære i at yde god service, uanset hvornår medlemmerne ringer. Vi forestiller os desuden, at du:

• Har erfaring fra en lignende funktion i en a-kasse, i et pensions- eller forsikringsselskab
• Er god til at kommunikere og kan formidle komplicerede emner enkelt både mundtligt og skriftligt
• Forstår din centrale rolle som den, der møder medlemmet først
• Er vild med at møde mennesker i telefonen
• Er serviceminded og kvalitetsbevidst
• Har god energi i både stemme og personlighed
• Har tålmodighed og udviser empati og forståelse hele dagen
• Er robust og kan lide at arbejde i et travlt miljø med en uformel omgangstone

Lidt om os
Vi har fokus på kompetenceudvikling og arbejder bl.a. med et servicepartnerprogram med løbende kollegasparring, som du også kan blive en del af. Vores telefoner er åbne fra kl. 9-16 mandag til torsdag og 9-14 om fredagen. Din arbejdstid vil ligge fast i og omkring det tidsrum. Vi sidder i åbne kontormiljøer, omgivet af dygtige kolleger, i ”Kvæsthuset” ved skønne Nyhavn. Vi har en rigtig god kantineordning, og løn- og ansættelsesvilkår følger en attraktiv intern overenskomst.

Vi glæder os til at høre fra dig
Vi glæder os til at modtage din ansøgning via dette link til Jobindex senest 5. december 2018. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Service- og kvalitetschef Rikke Lee Lønberg på tlf. 29 38 62 09.


Til top